fredag, oktober 17, 2008

Hemma :)

För er som inte visste det har jag just (11.10 i förmiddags) kommit hem från sjukhuset. Kom dit vid fyratiden på onsdagen, då jag tillbringade två timmar på akuten, en timme på kvinnokliniken ("är du säker på att du inte är gravid?"), och ytterligare två timmar på akuten, innan jag slutligen blev inlagd på barn- och ungdomsavdelningen (jag har inte fyllt arton än).

Misstanke om att det var blindtarmen som spökade, en annan misstanke om ägglossningscystor som kommit lite sent. Någon annan misstanke som jag ärligt talat inte kommer ihåg.

Men mina blodprover har blivit bra igen, jag har inte lika ont längre och numera får jag behålla det jag äter också. Tills vidare ;)
("kommer det tillbaka får du komma hit igen")

Så good bye USÖ, barnkliniken och dropp i armen. Det var trevligt sålänge det varade, men som man säger: Borta bra, men hemma bäst.

/Ronii <3 (som är sjukt stressad över allt hon har missat)

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Svar: Den där sidan är bra! Hade en av deras videor i min blogg för någon dag sedan! :) Något för dig? http://www.namninsamling.se/index.php?nid=2509

Unknown sa...

Vad bra att du mår bättre igen :)
Och för att lugna dig en aning, så har du inte missat särskilt mycket... Vi har mest bara kollat på film.

Anonym sa...

Ajajaj. Förhoppningsvis så håller det sig ju borta nu och inte är något värre.