söndag, augusti 10, 2008

Vad Fint

Fint alltså att jag återgått till trenden att må asdåligt efter konvent... Trodde att det inte skulle bli så efter förra NärCon då jag förfinade mina må-bra-på-konvent-strategier nämnvärt.

Huvudet känns tungt och jag mår illa, har inte ätit någonting sedan klockan sju i morse. Och jag har faktiskt inte lust. Eller jo, men jag är rädd för att eventuellt kasta upp det igen.

Det hela kan iofs ha att göra med att jag inte sov någonting i natt. Samt att jag promenerade omkring i Örebro tidigt i morse iklädd en tunn maidklänning och frös. Eller att jag helt enkelt bröt varenda må bra-strategi jag någonsin har tänkt på typ.

Blah.
Nu ska jag ringa min kusin (en av dem snarare) och leka emo.
(Läs: fråga henne hur det går på hennes nya jobb)

*Attentionwhore-varning*

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag har sovit bort hela dagen, och jag känner mig fortfarande dålig och lite zombielik. Dock verkar du må betydligt sämre... Hoppas du känner dig bättre efter en hel del sömn och lite mat om inte annat. <3