lördag, mars 22, 2008

Reklambanner


För att det på Qruiser ligger en väldigt rolig reklambanner från RFSL... Första gångerna jag såg den höll jag på att trilla av stolen av skratt - av någon outgrundlig anledning.

Men ja, det kanske är någonting att fundera på.. How's your basic knowlegde? Min inställning är att, man kan aldrig veta för mycket (jag började dock tvivla när jag såg Senrys bild till frågan om fisting...)
.
Vad bilden förresten inte passar in alls tillsammans med de övriga färgerna på min blogg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Orange och rosa tillsammans... det ar nastan sa jag borjar fundera pa om var kara mo(n)ster varit i narheten ^^

Jag gillar ditt forra inlagg forresten. Mycket. Kramar <3

Lilith sa...

Den syns ju om inte annat...

Dennis Alexis Hellström sa...

Mm gangbang. ;) Grrr!

Anonym sa...

Mycket skumt har jag sett i mitt liv, men det här...^^