torsdag, mars 06, 2008

Ingen förstår vad jag bubblar om \o/

Värsta vårkänslorna idag, jue :D

Jag vill engagera mig! Jag vill starta en lokalgrupp inom Ungdom Mot Rasism!

Orkar inte skriva någon sammanhängande text idag, så det blir en massa random kommentarer som, i bästa fall, någon enstaka person förstår.

Dagen har i allmänhet känts rätt skum.. Sprang runt en massa i skolan och var förvirrad, hade missuppfattat tider och skit. Stressade som ett as i onödan. Tydligen är det möte nästa vecka. Blah. Lite pinsamt sådär...
Förresten saknade jag dig asmycket idag. Så nära, men ändå så långt bort...
Sprang staden runt typ, under håltimmen med Adam och under idrotten med Peda. Letade efter en schal (stavas det så? o_O), men hittade inte vad jag är ute efter. Jag vill ha miljömärkta kläder! :D Årets första utomhusglass också. GB.. Mera blah där.

Fick sällskap av Bejk på bussen idag, så uppenbarligen har vi kommit förbi det klassiska stirra på varandra med hotfull blick efter som vi är fiender-stadiet. Det verkar som att AEGD kan komma att bli våra nya ärkefiender. Men så kan man ju titta på Larben; en gång FTA's förskräcklige ledare och numera vår maskot :')
Så passa er, Bejk och Zoxxy. Ni har kanske värre saker än dg-död framför er :P

Btw, här är en länk till Bejk, om AEGD har hittat min blogg. Vilket jag antar att ni har efter tipset; det är ju inte överdrivet svårt.. :P
Kan man inte sina Hanky Codes kan det nämligen gå illa! :O

Förresten har mina föräldrar åkt nu; de är på väg till Barcelona med min fars jobb. Med andra ord är jag hemma ensam med min bror (ikväll även extrabror ^^), och tuffaste utmaningen kommer förmodligen vara att laga mat till honom. Där går inte kikärtor, spenat och quornfärs hem, inte! Dock har mor gjort hasselnötsbiffar som brodren faktiskt verkade gilla. Och så finns det köttbullar och lasagne i frysen, men tro inte att jag tänker peta på det >.<'

4 kommentarer:

Anonym sa...

Spenat och quornfärs, det låter ju som rena festmåltiden :O Kommer du ner och lagat mat åt mig i Amsterdam?

Lilith sa...

Trevligt med vårkänslor. :)
Det stavas schal eller sjal. Man har tydligen friheten att välja själv i det läget. :P

Anonym sa...

Ja, gör det :) Du behöver inte ens laga mat :P

Anonym sa...

Den dagen Zoxxy och Bejk går med i pandapiraterna kommer även vara den dagen då jag avgår som kapten och börjar frilansa. Elr som man säger: över min döda kropp.