onsdag, mars 12, 2008

Drama Queen

Har suttit och nördat Bimbo Boys låt Drama Queen väldigt länge nu.
Kan man knarka musik så är det nog det enda rätta uttrycket... <3

Det känns som om jag inte pallar göra någonting.
Det känns som om mina betyg har bestämt sig för att sticka iväg till varmare breddgrader, och jag pallar verkligen inte göra någonting för att försöka förbättra dem.

Fuck. Det här skulle ju inte bli ett sådant där klagomålsinlägg... Så jag ska försöka vända tillbaka det till någonting positivt. Bra saker jag har gjort idag:

+ Skrivit klart mitt CV
+ Lyssnat på Bimbo Boys musik
+ Hittat några ställen jag kan söka sommarjobb på
+ Sovit (för det behövde jag verkligen)
+ Pratat i telefonen med Lilith
+ Ätit middag med hela familjen
+ Skrivit ett meddelande (med versaler, för säkerhets skull) under en av bilderna i min bilddagbok till min klass, som jag hoppas att någon läser. En manöver för att undvika att jag gör någonting riktigt dramatiskt, typ.

..Och nu ska jag sova.
Godnatt

3 kommentarer:

Dennis Alexis Hellström sa...

Aaaaw, sötis. <3
Kämpa på!

Anonym sa...

Hey mr Drama, you're top of the world.. den spelas ganska grovt här hemma också ^^

Anonym sa...

jenniferlundh.blogg.se
victorialundh.blogg.se