måndag, mars 17, 2008

I dare ya!

Jag blev utmanad av Linda någon gång förra året (27/10 efter en närmare koll), och det har sedan dess legat en halvfärdig draft sparad här och jag har helt enkelt inte pallat skriva klart den. Nu när Lilith gjorde den i sin blogg kände jag att okay, jag får väl rycka upp mig och faktiskt göra klart den jag med.
So, here we go...

Regler:

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Sju sanningar om mig:

1. Jag använder en väldigt mjuk tandborste, en för mycket små barn, eftersom jag annars borstar sönder mitt tandkött. Jag har dock aldrig haft hål i tänderna.

2. Jag får ganska ofta ångest över skolan, vilket nästan alltid medför att jag istället inte kan göra någonting. Detta orsakar självklart bara mer panik, och det brukar sluta med att jag somnar ovanpå min säng, med smink och kläder och allt. Helst för att vakna vid elvatiden på kvällen, med huvudvärk och oförmögen att somna om.

3. Jag läser lite ur Bibeln varje dag.

4. Sedan jag var fyra år gammal har jag hunnit ha både vanliga glasögon, kontaktlinser och läsglasögon. Och således gjort ett antal optiker rika.

5. Jag tycker verkligen inte om mina bröst, sålänge de inte är i en bh.

6. Jag tycker om att vara lite hungrig när jag går och lägger mig på kvällen, och har jag ätit direkt innan jag somnar mår jag illa när jag vaknar.

7. Jag har haft tvångstankar sedan jag var liten, vilket innebär att jag bland annat gör lustiga ljud med halsen och tar på väggar och dylikt med händerna. Samt att jag mår dåligt om jag inte gör många vardagssaker i en speciell ordning. När jag var riktigt liten trodde jag att jag skulle kräkas om jag inte gjorde vissa saker, senare trodde jag att jag skulle dö. Nu går det helt enkelt inte att låta bli.

Jag utmanar:

De som känner sig manade, tänker inte försöka tvinga någon. Men de som gör det får gärna meddela mig så att jag kan kolla vad de har skrivit :)

4 kommentarer:

Lilith sa...

Shit, jag blir alltid så förvirrad när jag ser mitt namn... Även fast jag vet att det inte är jag!

Hehe får ju nästan lite lust att göra en gång till, men det vore ju lite patetiskt faktiskt :P

Ronii sa...

Liliths exjibitionistiska sida konner fram; vill berätta 14 saker istället för 7! ;D

Ronii sa...

exhibitionistiska*
(skriva mitt i natten >_*)

Dennis Alexis Hellström sa...

*gos*