söndag, oktober 14, 2007

Oj, kreativitetsryck

Okay, jag har lugnat ner mig litegrann sedan föregående inlägg, och det trots att jag fortfarande inte har pluggat. Go me. Jag började med att prata lite med Linda, och på något mystiskt men fantastiskt vis blev jag övertygad om att jag kan klara mig i världen även om jag fortfarande ligger lite efter i skolan. Hon är bäst <3

Runt klockan 20.00 fick jag ett extremt kreativitetsryck och fick för mig att sminka mig, fluffa upp håret och ta fotografier där jag posar med min solfjäder. Det var ett bra tag sedan jag sminkade mig sådär, för att inte tala om håret. Men det var mysigt, för det var även ett bra tag sedan jag tog sådana här foton.

Inte alls speciellt noggrannt eller snyggt klippt, men vad kan man begära när man använder Microsoft Paint? ^^ Hade även tänkt fixa lite mer med bilden, men har inte tid. Ty jag måste sova, för imorgon är det tillbaka till skolan som gäller.

Godnatt
Ronii

Inga kommentarer: