lördag, september 22, 2007

Deathgame Oktober

Deathgame Oktober - here I come.

Är nu anmäld till nästa omgång och jag hoppas att det blir roligare än förra gången. Det var helt segt när ens ärkefiender har flyttat och bytt klaner och haft sig. PandaPiraterna (inklusive mig själv) skulle dessutom behöva ta sig i kragen och raida lite oftare. Aah, jag vill ha action!

Den första Oktober är det dessutom exakt ett år sedan jag började deathgamea <3 Vad sägs om att den 8:e åka och leta reda på TehSock för att återigen utföra mitt allra första "mord"? ^^ Nej, så allvarligt ska vi väl inte ta jubileumet. Vem vet om jag ens är hemma i Sverige igen då? :P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Nu ska här pluggas Japanska.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mm, det är en del som vill/orkar vara seriösa i Oktober. Me and Larben included. Det vore kewl. Sedan får man ju alltid se hur realiserat det faktiskt blir ^^