fredag, september 21, 2007

Tid över

Är i skolan, och har faktiskt gjort klart debattartikeln till svenskan som jag knappt hade börjat på tidigare. Inte ens en timme tog det, så nu har jag en timme och 20 min på mig innan jag har lektion. Iofs skulle jag kunna förbereda mig inför diskussionen vi ska ha på historian, men orka vara så ambitiös? Jag brukar kunna hålla låda iaf... ^^

Jag har känt ett tag att jag skulle vilja skriva för en skoltidning. Det vore asskoj att få tillfälle att skriva texter för någonting seriöst, och dessutom få känna gemenskap med fler människor på skolan genom en skolförening (TRAMS-IG räknas inte ^^). Dock har jag ingen vidare lust att själv starta en skoltidning, för att kanske få en eller två personer som hjälper mig att skriva. Att det bara blir av om jag hela tiden är på för att det ska bli en tidning. Jag skulle vilja att det redan fanns en tidning, som jag kunde få skriva för. Som skulle finnas kvar, även om jag skulle bli värsta opepp eller sjuk ett par veckor. För jag vet att det händer ibland.

Sedan vidare med lite mer klagomål - så klart.
Som tidigare nämnt har jag varit sjuk i ett apr dagar, så naturligtvis missade jag Talk Like A Pirate Day (som Linda påstod att ingen i skolan hade firat iaf) och föreningsdagen på skolan. Jag missar föreningsdagen varenda år, och det är inte så roligt längre... Jag vill vara med och stödja nördföreningen, som btw har uppdaterat sitt namn.

TRAMS- IG!
(Teknis Radical Anime And Manga Society - Including Games)

Nörderier in my heart forever <3

Inga kommentarer: