lördag, september 22, 2007

Jag har fått blogghets

..Med andra ord skriver jag hela tiden. (Vi får se hur länge det håller i sig..) Dessutom har jag insett att det mesta jag skrivit de senaste dagarna är väldigt konstigt skrivet. Jag måste börja ta det lite lugnare när jag skriver, tror jag...

Inatt som jag hemma hos Sam, Elli var också där. Igår kväll tittade vi på filmen Boys don't cry som är extremt sorglig men på något sätt (som jag inte riktigt kan sätta fingret på hur) också jättefin :' . Efter det såg vi Day of the dead 2, en zombiefilm som visade sig vara urkass. Seriöst, det går knappt att hitta ord för hur sämst den var. För det första, en uppföljare (sådana är faktiskt väldigt sällan bra) och alla zombies kunde springa och tänka, de hade minnen kvar och kunde känna igen folk. Den var inte läskig, dock ganska äcklig eftersom att det basicly gick ut på att det var "människor" som slafsade i sig andra människor. Handlingen och idén hade kunnat bli bra, om inte allting annat hade varit så failat. Dessutom störde jag mig på små detaljer, som egentligen inte var viktiga men som ändå var grymt irriterande. Till exempel att ett graviditetstest visade att en tjej var gravid, dagen efter att hon påståts blivit det. Tar det inte typ en vecka innan ett test visar positivt? Argh.

Jaja, jag ska väl skriva om lite glada saker också, istället för att bara klaga ^^ . Elli berättade att hon är tillsammans med Ullis, vilket jag helt enkelt tycker är jättegulligt. Hoppas att det funkar bra nu, för Elli verkade vara så väldigt glad över det ^^

Nu ska jag sova.
Godnatt

Ronii ~

1 kommentar:

Anonym sa...

Aye, glad är hon allt. Hon verkar locka fram det bästa hos honom =)