torsdag, februari 15, 2007

Uppdatering

- Nydushad - (så att du vet, liksom)
Tänkte logga in och lite snabbt skriva ett nytt blogginlägg, men det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Blev överfallen av en stor text som löd ungefär: "UPDATE YOUR BLOG TO A GOOGLE ACCOUNT!!!" Tänkte att jag kunde göra det senare, men det gick inte alls att komma undan. Google hindrar mig från att plugga -.- .

Vad kan man säga om dagen..? Är fortfarande sjuk. Vaknade vid halv elva, våldsamt gråtande på grund av en mardröm. Bah. Tvingade i mig lite frukost, och har i stort sett suttit och stickat på en socka sedan dess. Något som går framåt, iaf...

Missade engelskprovet idag. Känner mig usel när jag missar saker i skolan, och jag orkar inte med att alltid vara sjuk. Nåväl, ska snart sätta mig ner och räkna lite matematik. Då blir jag förhoppningsvis på lite bättre humör och känner att jag åtminstone gör lite nytta. Har nämligen matteprov imorgon, och jag hoppas verkligen att jag orkar gå till skolan då.

Föresten, jag nämnde ju att jag skulle till läkaren igår. Ingenting konstigt, bara göra ett test om det fanns bakterier i luftvägarna, typ. Fast de kallade det för något annat. Det gick ut på att en sköterska stoppade in ett föremål i min näsa, som en lång och mycket smal tops typ. Det kändes som en nål som de försökte trixa in minst en centimeter längre än vad som egentligen var möjligt. Jag till och med föredrar blodprov framför det oO .

Well well, problemlösning och tabeller nu!
Kram Ronii

1 kommentar:

Higurashi sa...

Niiice. Nästan värre än gastroskopi. Återigen, jag hatar att jag inte kan vara där för dig när sådant händer, som den drömmen. Det är just precis då jag vill vara där för dig.
Nåväl, det är bra att du har pliktkänsla. Det kommer föra dig långt i livet =)
Men ta det inte för hårt; vissa saker kan man inte rå för. Däremot kan man kompensera för dem senare, och det vet ju jag att du gör =)