onsdag, februari 14, 2007

Nystart.

Satt för ett par dagar sedan och kollade på diverse olika bands hemsidor, samt vilka band som är klara för olika festivaler och dylikt. Hittade då HamerFalls blogg som de skriver i under hela sin turné. "Vad trevligt", tänkte jag och började läsa. Speciellt roligt var att jag såg dem spela den 20 januari, på Oscars födelsedag, och att denna spelningen också var kommenterad. (Det var tydligen meningen att Oscar bara skulle ta ett bett av tårtan, inte trycka ner ansiktet i den. Men det missuppfattade ju både han och publiken, så ^^) .

Hur som helst, blev lite off-topic där, men detta resulterade i att jag fick för mig att jag skulle försöka återuppliva med egen blogg. Nu, efter lite krångel, har jag lyckats återfå mitt inloggningsnamn och lösenord och här sitter jag alltså. Har inte skrivit här sedan.. typ november 2005, och jag har ändrats otroligt mycket sedan dess.

Ungefär detta har hänt efter november 2005:
- Jag har fyllt 15
- Jag blev tillsammans med Erik
- Jag var på NärCon
- Jag har bestämt mig för att inte alls börja på judogymnasiet
- Jag har slutat träna judo
- Jag åkte på Gates of Metal <3
- Det tog slut med Erik
- Jag har börjat må bättre, mentalt iaf
- Jag har börjat på gymnasiet (Sam-SPRINT)
- Jag har blivit tillsammans med Simon <3
- Jag har börjat lite smått med Le Parcour
- Jag har fyllt 16
- Jag har börjat göra bra (åtminstone bättre) resultat i matematik och nu tycker jag att det är roligt
- Jag har piercat naveln
- Jag har börjat dansa balett
- Jag har fått panik och velat byta gymnasielinje (jag är, i skrivande stund, fortfarande förvirrad över huruvida jag ska byta linje eller ej)
- Således har jag retat gallfeber på både studievägledaren och alla på skolans expedition
- Jag har återupplivat min blogg

Typ. Oj, vad sorgligt. Nu känns det som om jag inte har mycket till liv alls :P Och dessutom är det Alla hjärtans dag idag. Simon är 10 mil bort och jag är sjuk. Ska iaf till läkaren snart, sticker om fem minuter.

1 kommentar:

Higurashi sa...

Inte mycket liv? Well, allt är relativt.
Synd att man inte kommer ihåg allt som har hänt en. Men jag antar att det är delvis det en dagbok är till för =)