söndag, november 20, 2005

Dagen..

..började med att jag vaknade ihoprullad i ett täcke på en madrass på Marias golv. Som täckesrullar låg där även Maria och Johan, + ett par kuddar och en bäddmadrass. Väldigt mycket röra och väldigt mycket folk på en väldigt liten yta, alltså. Men det gick bra ^^ .

När vi väl släpat oss upp och ätit frukost gick vi upp på Marias rum igen, och väntade på att hennes övriga familj skulle åka hemifrån så att vi kunde få TV:n. Vi såg på Donnie Darko. BraBraBra. ^__^ Bara liite konsiger.

Kom hem från Maria och åkte nästan direkt iväg till träningen. Tränare på tjejträningen, mer elr mindre. Andra tränare höll i det, jag fanns liksom bara där. Skönt att inte behöva tänka så mycket, tycker jag. Egna träningen var dock nästan bara skit. Skulle gå ungefär en halvtimma tidigare (träningen från början var 1½ h), men gick ännu tidigare för att jag inte orkade. Kände bara att jag inte ville vara kvar där längre.. Höll på att börja böla och skickade ett sms till Moa men hon fick det när jag redan hade kommit hem från Örebro. Jaja.

Känns ganska så bra nu iaf. Får träffa min Moa efter skolan på tisdager. Då ska jag ha fixat lockar i mitt hår med hårgelé, bara för hennes skull. Jag tycker om min Moaflicka.

1 kommentar:

Higurashi sa...

Finns det hjärterum så finns det stjärterum =^_^=
Wow, det var ett tag sedan, det här :o