söndag, november 13, 2005

Krattat löv.

Har krattat löv idag igen... Får dock betalt för den sista timmen ^^ . Den första timmen var obligatorisk för både mig och min bror, därför får vi inte betalt då.

Jag har insett att även om jag kommer in på JG och får flytta till Frövi, kommer jag aldrig klara mig på mitt studiebidrag. Jag måste hyra en lägenhet ffs. Dessutom kommer jag varken ha tid elr möjlighet att jobba extra på kvällarna där. Med andra ord har jag börjat spara pengar nu och kommer göra det varje månad. Dessutom kommer extrapengar jag får för t.ex. trädgårdsarbete att hamna där. Förhoppningsvis räcker det en bit iaf. Jag vill inte ta en massa studielån ;__; !

Kims dator hängde sig. Attans.
Gustav har varit på LAN och han vet inte vem Erik är.
Smet har hittat en sötis i ett j-rockband men han knarkar.

Allt nytt för nu.
Kramar
Ron

1 kommentar:

Higurashi sa...

Aaaw, trädgårdsarbete <3. Jag önskar jag fick pengar för det jag gör :C. Ah well, problemet med lägenhet och kostnader kvarstår väl, tyvärr.