torsdag, september 11, 2008

This you didn't know...

Lol, dags för exhibitionisten inom mig att få utlopp! Nejmen, jag vill publicera någonting roligt mest för sakens skull... ^^ RANDOM desu!

  1. Jag har börjat läsa en massa slash-fanfics igen.
  2. Jag och Linda pratade inför klassen om polyamori idag.
  3. Jag har ett ohälsosamt förhållande till LiveJournal.
  4. Inatt drömde jag att jag hade sex med en av mina klasskamrater (en kille).
  5. Tidigare (förra året iofs) har jag drömt att denna klasskamrat var tillsammans med en annan kille i klassen :P

...Och det är här Ellinor inser att det visst inte alls var speciellt random grejer. Någon mer som ser ett återkommande tema? ._.'

3 kommentarer:

Unknown sa...

Mja, jag tycker mig nog se ett återkommande gay-tema... :P

Ronii sa...

Lol, ja, eller bara tema:sex helt enkelt ^^

Unknown sa...

Sex tycker vi om. :P
Man skulle ju kunna tro att du är sexuellt frustrerad eller nåt (och jag vet inte om jag vill ha ett ärligt svar på den frågan...) ;)