onsdag, september 24, 2008

Ronii upptäcker tidszonerna i praktiken

(Nej, jag har inte varit ute och rest.)

Idag är det den 24 September! Vet ni vad det betyder? Criminal Minds säsong 4 börjar sändas i USA. Owh, vad jag har längtat! 21.00, CBS, kan kollas på via Adobe Media Player i brist på annat. Yay!

Men, så vid 20.10-tiden... Den där gnagande känslan, av att någonting är fel. Vad nu? Så slår en tanken, men kraften av en oljad blixt; oh shiet. USA ligger ju flera timmar efter Sverige, vilket innebär att CM S04 E01 sänds.. imorgon bitti någon gång; beroende på vart i USA det skulle sändas klockan 21.00.

Jag kommer inte vara trevlig i skolan imorgon.
Kanske hyperaktiv dock. Sorry Michelle :P
(Vi ska kanske göra projektarbete tillsammans imorgon...)

Hugz/Ronii (whoz gota new haircut btw)

3 kommentarer:

Anonym sa...

TÄNK PÅ OSS STACKARE SOM GÅR 8.00-17.20! Och det är både project runway och criminal minds, och heroes! Alla program jag tittar på, på samma dag är ganska taskigt. :(

Ronii sa...

Zomg Poemy, det är taskigt :/

Anonym sa...

Jag skulle tro att de räknar CT, alltså standartiden.. vilket borde innebära att 21.00 där är mellan 03.00-05.00 här.
Nu kom jag att tänka på en tjej på jobbet som på fullaste allvar deklarerade att "solnedgångar, det trodde jag inte fanns här! Karlskoga ligger ju så högt upp!"
Människor är så smarta ibland. Not.
Kärlek