onsdag, maj 14, 2008

For the record

Jag skolkade faktiskt inte idag, trots att jag kanske hade gjort det om jag inte vaknat med halsont. Vaknade i morse, matade fiskarna, började klä på mig och insåg att nej, det här fungerar inte. Sjukanmälde mig och somnade om. Vaknade vid ett-tiden med huvudvärk, och när pappa ringde hem vid två-tiden konstaterade han att jag lät sjukare än i morse. Trots att jag försökte låta hyfsat pigg när jag svarade i telefonen...

Blah. Helt enkelt underbart att jag har engelska NP imorgon; läsförståelse och hörförståelse. Far tycker att jag borde åka dit, göra provet och sedan åka hem, men jag pallar nog inte med att missa ännu mer samhällskunskap (missade ungefär tre timmar av den fantastiska varan idag), när varje lektion dessutom kräver att man hänger med uppmärksamt för att förstå.

Godnatt

1 kommentar:

Lilith sa...

Du ska se att det ordnar sig nog (säger jag som knappt själv orkar åka imorrn)... Jag kan alltid förklara anteckningarna för dig om du inte förstår dom :)