onsdag, januari 30, 2008

Ett pussel som är svårt att lösa

För att det här kvällen verkligen inte blev som jag hade hoppats.

Pusselbitarna passar inte ihop.

Min mobil är borta, men Peda är visst påväg till caféet för att leta efter den. Visst kan han alltså med all rätt kalla sig min idol idag också...

Det känns som om jag misslyckas med nästan allting.

Men på onsdag alltså, då ska det minnsann bli ett steg i rätt riktning. En sådan här sak kan inte bara ignoreras hur som helst, jag ska ta tag i det. Se till att det inte kan upprepas. [och naturligtvis pratar jag inte längre om mobiltelefonen.]

Nu ska jag iaf cykla. Synd bara att det är en sådan där träningscykel, eftersom jag då inte kan försvinna hur långt bort som helst och bara tänka. Eller det kanske är tur, eftersom jag nu kommer finnas i min källare om någon vill få tag på mig. Utan min mobil.


EDIT: Peda är bäst eftersom han har hittat min mobil!

2 kommentarer:

Lilith sa...

Vad tråkigt med mobilen! :(
Hoppas verkligen att du får tillbaka den...
Tråkigt att du verkar ha haft en jobbig dag också.
Kram

Lilith sa...

Grattis till återfinnandet av mobilen!