måndag, mars 26, 2007

Mistralspaj >.<

Vi fick mistralspaj till kvällsmat idag. Jag måste påstå att det är en utmaning att äta det när man inte tycker om syltlök... En utmaning så svår, att hälvägs in i min pajbit gav jag upp och åt sallad och en apelsin istället. För är det någonting som jag verkligen inte, under några som helst omständigheter, kan äta så är det syltlök. Mår illa av bara tanken på det >.<

Jag fick dessutom ett ryck att jag ville lyssna på Alice Cooper. Då finns alternativen: gamla hederliga LP-skivor och YouTube. Då jag verkligen måste skriva på en uppsats på datorn ikväll och LP-skivorna bara kan spelas i källaren blev det YouTube. Så nu lyssnar jag på bland annat House of fire, Man behind the mask, Poison, Schools out och andra klassiker. Ljudkvaliteten är dock inte alltför bra... >_>
Men ändå. Nostalgi.

Sant påstående: Jag ryser när jag hör Poison, så bra är den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Bah, syltlök. Det är bra vidrigt. Möjligen är brosk än värre, men det är ingen större skillnad i vidrighet x)
Du skulle ju kunna ladda ned med torrents, om det gick. Men be någon annan göra det? Jag? =)