onsdag, mars 21, 2007

Le parkour

Var ute och parkourade idag med Lars, Larben, Jan och Jocke. Vi var ute i ungefär 2½ timme! Och oj vad roligt jag hade :] Jag var iofs lite mesig och blyg och allmänt nervös som alltid, men jag hade verkligen trevligt även om jag kanske inte visade det så bra. Tog en del bilder också, egentligen för att ha med i ett litet skolarbete inom Idrott och hälsa (ja, jag är pretantiös), men också för att det är roligt att få parkour-bilder in action.

Kramar Ronii

^ Från vänster: Jan,
Larben, Lars och Jocke.


Larben in action ->


Som vanligt sprang Lars
runt och hoppade som en
galning. Här en "monkey"
över en parkbänk.



Jan övar precision.
->

Lars in action.

Och vet ni vad?
Jag lyckades göra en nästan likadan.
Någonting liknande blev det iaf :]

3 kommentarer:

Anonym sa...

Pretantiös? x)
Ahhh... jag vill också vara med ;_______;

Anonym sa...

Var Trännar ni jag trännar ochså har trännat i typ 3 veckor

Ronii sa...

Oskar: vi tränar (tränade för min del) inte på någon särskild plats, utan springer runt i Örebro.
Kolla http://www.le-parkour.se/ , där fick jag kontakt med några killar som tränar :)