söndag, maj 24, 2009

Nu förstår jag bättre

Jag vill inte tvångsouta någon, så för att vara korrekt skriver jag bara "han". En eller två av er, som jag har pratat med om detta, kan nog dock lista ut vem det handlar om ändå.

Han är väldigt övertygad kristen, och han blev väldigt upprörd när jag kom ut inför honom som bisexuell. Han blev ännu mer upprörd över att jag inte riktigt trodde på att trycka ner alla känslor för tjejer, för att försöka vara tillsammans med en kille. När jag sade till honom att jag förmodligen är lesbisk (vilket jag fö inte tror helt på längre), sade han praktiskt taget upp kontakten med mig.

Hörde idag att han är bisexuell själv, men övertygad om att det måste bekämpas. Jag vet inte om det är helt sant, men jag känner att det skulle förklara en del...

1 kommentar:

linda sa...

Tragiskt och sorgligt att människor ska vara så rädda jämt...