lördag, mars 07, 2009

Avsluta meningen

Min senaste kyss var. . . på en skoltoalett med en av världens sötaste <3
Jag lyssnar på . . . Korn för tillfället.
Jag pratar bara med . . . människor jag tycker om och folk som tilltalar mig och kräver ett svar.
Jag tycker om . . . min bror, mina föräldrar, mina vänner.
Min första riktiga kyss var . . . länge sedan.
Jag avskyr när folk . . . slutar lyssna efter hälften.
Jag gillar . . . att vara ensam.
När jag vaknar på morgonen är jag . . . stressad.
Jag är förälskad i . . . en gammal kärlek, en flickvän och minst en vän ;)
Jag kommer alltid minnas . . . min 18-årsdag på sjukhuset.
Sist jag grät . . . var under ångestperioden i början av veckan
Min mobiltelefon är . . . uppenbarligen väldigt tålig, då jag tappar den hela tiden.
Har . . . precis lämnat kaninerna hos farfar och Bibi, där de är närhelst vi åker bort.
Kärleken är . . . evig, oändlig och utan gränser.
Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . på när jag ska kliva upp och vad jag ska göra då.
Just nu tänker jag . . . på den stundande middagen, som redan inletts med ett glas vitt vin.
Bebisar är... söta i rätt mängd.
Idag har jag sovit . . hos Poemy efter en filmkväll och en stund hos farfar efter lunchen.
Ikväll ska . . . jag ta det lugnt.
Imorgon ska jag . . . plugga, övningsköra och se över olja, däck med mera på bilen.
Jag vill . . . att projektarbetet plötsligt ska strykas ur min kursplan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Amen to att stryka projektarbetet ur kursplanen

Unknown sa...

Jag skulle inte vara alltför tveksam till att få mitt projektarbete struket ur planen heller faktiskt...

Anonym sa...

Jag tyckte du skrev "Bibbi" och inte Bibi först. Hjärtattack! :P Ha en underbar resa =)