söndag, februari 01, 2009

Frågestund :D

Plockad från Linda.


JAG ÄR

[x] flicka
[ ] pojke

[/] homo
[ ] hetero
[/] bi

[x] kompis
[x] syster
[ ] bror
[ ] mamma
[ ] pappa
[x] kusin
[x] småkusin
[x] lycklig
[/] ledsen


JAG ÄTER

[ ] kött
[ ] fågel
[x] fisk
[x] grönsaker
[x] frukter
[x] ost
[x] yoghurt
[x] andra mjölkprodukter

JAG DRICKER

[x] kaffe
[x] te
[x] O'boy
[x] mjölk
[x] saft
[x] kranvatten
[x] limsa
[/] vatten i flaska


JAG VILL HA
[x] pengar
[ ] godis
[x] choklad
[x] jobb


JAG HAR

[x] släktingar
[/] bröder
[ ] systrar
[x] mamma
[x] pappa
[ ] någon allvarlig sjukdom
[x] fobier
[ ] inget
[ ] allt

[ ] kort hår
[x] långt hår
[/] brunt hår
[/] blont hår
[/] rött hår
[/] något annat

[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner


JAG HAR

[x] varit i ett höghus
[ ] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[/] kramat grannen
[x] druckit alkohol
[x] tvättat wc:n
[/] ljugit för min mamma
[x] varit vaken hela natten
[ ] söndrat ett fönster
[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer
[x] klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[/] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[x] varit i Helsingfors
[x] simmat med kläderna på
[x] lyssnat på klassisk musik
[/] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] varit beroende av någonting
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[/] ordnat ett disco
[/] städat upp spyor
[ ] rymt hemifrån
[ ] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar
[/] gillat apor
[x] plockat bär
[x] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] gråtit mig själv till sömns
[/] gillat (The) Rasmus
[x] varit hos en läkare
[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[ ] druckit hyla-mjölk
[x] använt hängslen
[/] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[x] stigit på fel buss eller tåg
[/] sett samma film två gånger efter varandra
[/] varit på min favoritartists spelning
[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[/] läst bibeln
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[/] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[/] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[/] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[/] hittat på aprilskämt som någon trott på
[ ] ordnat en överraskningsfest
[x] ätit pizza till frukost
[ ] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[x] haft ett husdjur
[x] sjungit solo
[x] blivit stucken av en geting
[x] kört bil
[ ] kört moped
[x] somnat i skolan under en lektion
[/] läst någon annans dagbok i smyg
[x] varit på datorn över 5 timmar i sträck
[/] målat en tavla
[x] smakat på bläckfisk
[x] glömt en bra väns födelsedag
[/] fuskat på ett prov
[ ] brutit något ben
[x] gett pengar till en gatuspelare
[x] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[/] tappat bort en biblioteksbok
[x] lärt mig första hjälpen
[x] spelat golf/minigolf
[ ] varit med om en trafikolycka
[/] beställt någonting jag inte har nytta av
[x] rökt tobak
[ ] varit till Lappland
[x] varit med i tidningen
[x] varit på bio utomlands
[ ] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[ ] ätit någonting inom senaste timmen
[ ] fått ett blåmärke inom den senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året

Inga kommentarer: