tisdag, januari 15, 2008

Smulklubbens skamlösa systrar, av Mian Lodalen

Kan meddela att jag känner mig bättre än i morse, även om jag förmodligen inte kommer kunna ta mig till skolan imorgon heller. Förresten gick det bra att äta mat, efter lite övertalning från min mors sida försökte jag mig på att äta middag. Blev både lite piggare och gladare, och kvällen tillbringades framför tv:n med "Smulklubbens skamlösa systrar" i knäet. Nice, I must say. Lite som en lesbisk variant av "Bridget Jones dagbok", men utan huvudkaraktärens noja över sin vikt.. Hysteriskt rolig på sina ställen men ibland blev den liite för mycket. Detta var ytterst sällan dock, så jag kan helt klart säga att boken är läsvärd. Enkel bok med hbt-tema, lämplig för alla som inte är rädda för att brista ut i skratt på bussen. :)

~ ~ ~

Att kunna läsa dina tankar, när jag vill. Även om jag har läst just det inlägget förut, så gör det mig så glad. Det händer att jag saknar dig väldigt mycket, och då är det nog precis vad jag behöver.
Jag vill bara krama dig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wohoo, två hela inlägg sedan jag kollade sist! Dock är det inte lika mycket wohoo över att du är sjuk, hoppas du blir bättre snart. Jag ska flytta till Amsterdam.. fick bekräftelse idag. Au pair igen, men denna gång med eget hus... mysko.

Anonym sa...

Du har fått utmärkelse på min blogg btw =)

Alv_H sa...

HEj!! va tråkigt att du är sjuk!du inspirerade mig till att skaffa blogg! :P så nu har jag äntligen gjort det! ses!! kramar <3