fredag, oktober 28, 2005

Massa saker.

Ja, det är verkligen en massa saker som har hänt...

Pratade med mina tränare för ett tag sen, nu har de pratat med mina föräldrar *growl* som försöker prata med mig. Dessutom ska jag tydligen släpas iväg till det jävla sjukhuset som inte gör någonting utan att föräldrarna är med. - VAFAN, de kan göra aborter på 13-åringar utan att föräldrarna kontaktas. Men dom kan inte sitta ner och prata med en självdestruktiv tonåring utan att föräldrarna är närvarande. >___<

Jag är rädd för sjukhus.

Kommer ihåg, så väl ihåg, när jag var där senast.
Kollade hur det är med min astma och hälsade på Alex som skadat sig. Det var kul att se att det var OK med Alex, men jag mådde verkligen inte bra av sjukhusmiljön. Var ett nervvrak typ hela dagen sen.

Inga kommentarer: